Rolig liten skrutta som festar i mammas mage ...

PÅÅ NÄTTEERNA...

hahah när vi ska sova då börjar lilla skruttan festa i mammas mage, Som igår tex:
Vi va jätte trötta, pussades god natt..
jag vänder mig om och älsklingen kramar om mig och magen..
Och då börjar hon, Hon rörde sig så mycket, jag tror nog att hon försökte sparka bort pappas hand hahaha

Hon höll på jätte länge, till slut blir det lite obehagligt, men Älsklingen njöt av varje spark han fick ta emot haha..
Känns helt underbart, Sparkarna blir hårdare och synligare, man ser hur magen rör sig fram och tilllbaka..
HEELT  underbart.. Jag kommer verkligen sakna den här känslan sen när prinsessan kommer ut.. Men då kommer det andra underbara tider.. <3

När jag sitter upp så får jag jätte svårt att andas, hon ligger ju med benen upp så hon trycker väl på där inne så jag får svårt att andas, måste alltid luta mig lite bakåt för att kunna andas bättre.. haha

Lill hjärtat du är helt underbar, Pappa blev super glad när du sparkade på honom igår, haha det känns lite konstigt att skriva att man blir glad när nån sparkar på någon annan, men så är det.. :) haha

Nu är det dags å städa lite hemma, Bädda sängen, skriva inköpslista- vi ska storhandla idag..
Och sen blir det övningsköra.. ihihihih  Funny funnnyyy.... <3

Vill föresten tacka för en underbar helg tillsammans med familjen, Utan älsklingen :(  Han jobbade så mycket under helgen.. <3 men han vet att jag älskar honom, FÖRALLTID <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0