Söndag är riktig familje dag..

Igår åkte jag hem till mamma, men mamma jobbade..
Min bror va hemma, Min stora syster, hennes dotter Marilyn, Min andra systers söner, Felipe och Dennis va här.
Vi åt gemensam frukost haha Typ kl 14:00 haha Alla hade vaknat sent, förutom jag dårå...

Alla va redan fixade så efter frukosten satte vi på oss skorna för att sedan gå ner till centrum..
Skönt att mamma bor två hus från Väsby centrum, då slapp vi ha på oss tjocka jackor..

Min underbara syster köpte lite present till min underbara lilla bebis, hon köpte två bebis mössor, vantar så inte lillan river sitt lilla ansikte.. sen köpte hon även en jätte fin klänning med passande trosor, Så underbaaar..
Hon köpte de i större storlek, till Rhodos resan, Till när hon ska träffa sina Stora Feta Grekiska släkt hahah..

Sedan fortsatte vi till ica för att handla till maten, Köttfäääärs, Spagetti massa sallad, Glass & frysta hallon..

Sedan åt vi alla tillsammans och hade det super mysigt, Till maten var min lilla älskling också där, han hade jobbat dag.. <3

Älsklingen och jag körde min syster å min syster dotter till danderyd, Och därifrån fick de fortsätta Mot norrtälje...
När vi väl kom hem så vare säng dags, kollade på Solsidan på datan..  Så JÄVLA bra.. hahaha

Har verkligen haft en underbar helg med min älskade familj.. <3 Älskar er allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0