Söndag..

Nu är helgen redan sluuut, SYND.. haha
Helgen har verkligen flygit iväg.. Igår va jag hos min mamma hela dag/kvällen..
min syster från norrtälje kom med sin dotter.. Från norrtälje.. Vi hade verkligen det super trevligt, Super skön familje kväll, med mycket skoj och skratt...  Älskar verkligen min familj..

Och min andra syster som just nu är i chile med sin man va på marc Anthony konsert... Inte aviis alls.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH..... hahahah <3<3

Idag har jag haft full rulle hemma.. städat allt..
Satte på musik, högt som fan och började städa..   
Så nu är det dags för en dusch, och röra mig ner mot mamma,

Idag när prinsessan äntligen för en gång skull är lugn hela natten/morgonen då får en person för sig att skicka sms kl 9 på morgonen.. hahaha.. Lite irriterad blir man .. men men..  Sov kan man göra i graven eller?!

Ha en underbar solig söndag..  Men tyvärr riktigt kall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0