sorry för dålig uppdatering..

Jag har försökt att njuta av kvällen tillsammans med älsklingen...
Just nu sitter han och förbereder det sista inför imorgon då jag ska få min överraskning..

Jag Är så NYFIKEN, och jag lovar o berätta och kanske lägga upp lite bilder imorgon..

Vi har poppat popconern, och ligger å tittar på Sofias Änglar.. Verkligen jätte fint program..

Idag fick jag pizzaaaaaaaaa <3 ahaha Skräpmat två dar i rad.. OOOPS..
Med oxfile, & beasås.. Mums filibabaaaaaa...

Men men, Nu ska vi fortsätta mysa & ha en mysig tisdag..
Och det önskar vi även alla er därute <3



Jag älskar verkligen den här grabben :)
Älskling du betyder verkligen allt för miiiiig... Jag älskar dig mer o mer för varje sekund..
Vill aldrig förlora dig.. Du Äger mitt hjärta.. DU & JAG mot världen...
1+1= Snart 3 hahah <3   I love you bobo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0