Svar på frågor :)

Vad roligt att folk har hittat hit, och det roligaste är att Ni följer min lilla blogg och att ni tycker den är bra.. Man tackar verkligen <3

1.Var graviditeten planerad? isåfall hur lång tid tog det innan ni lyckades?

Graviditeten var planerad, men vi trodde det skulle ta lite längre tid än vad det gjorde, haha
Slutade med mina p-piller i maj och i början av augusti blev jag gravid.. I grekland hahah
Första månaden tog ja ägglossningstest men ja kände själv att jag försökte för mycket, så jag undvek allt det dära, tänkte inte ens på det så mycket heller... Men den 29 Augusti när det visade ett plus var nog en av mina lyckligaste dagar..

2. Hur träffades du och din fästman?!

Jag å min fästman träffades på mitt förra jobb, vi jobbade då båda som Mentalskötare på en rättpsykiatrisk avdelning... I början va han en förbjuden frukt eftersom han då hade en annan partner.. 

3. Hur länge har ni vart tillsammans?

Vi har snart vart tillsammans i två år, men har känt varandra i ca 3 år, MEN det känns som om det är mycketmycket mer.. <3 Är så lycklig med min Älskling


4. Vad jobbar du med? =)

Just nu jobbar jag på ett boende som boendestödjare för psykiskt sjuka människoor..

5. Har ni bestämt namn?

Jaa, Det namn som jag älskar är Melina, Alex tycker också om det, så det blir nog förmodligen det.. <3


6. är du den första av dina syskon/ditt syskon som ska få barn? =)

Jag är inte den första av mina syskon, jag är näst yngst, av sammanslagt 7 syskon, <3 big familyyy

7. har dina gravida kompisar bloggar?!

En av mina gravida kompisar har blogg.. Magdaalena.blogg.se


Är det något ni undrar så är ni mer än välkomna att fråga..
Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Mikatirill

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-11-04 @ 06:42:44
URL: http://mikatirill.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0