Torsdag 24/2..

Igår vid 22:15 åkte jag & älskligen till Arlanda flygplats för att hämta min Syster och hennes man, de kom tillbaka från Chile, Ååh vad ni va bruna & fina <3

Syrran berättade massa rolig saker de gjorde i Chile, Fan igår kände jag verkligen att jag saknar Chile, att jag saknar min släkt i Chile.. Men nu är det lite svårt att åka till Chile, det är ju så otroligt dyrt..

När vi kom tillbaka till Väsby så följde vi med hem till syrran en stund, Och där var det fullt hus som vanligt haha, Man har aldrig tråkigt hos min syster, De hade gjort tacos....

Runt halv två åkte jag & älsklingen hem, För pappa min skulle komma idag runt 10 för att äta frukost med oss och umgås, SUUPER trevligt <3 Love you papiii
Och älsklingen skulle åka iväg mot Norrtälje för att hjälpa en vän med hans båt..

Vi somnade så fort vi kom hem igår, men ändå var vi super trötta idag när vi vaknade idag...

Pappsen min drog för ett tag sedan, Han ser jätte bra ut, han har gått ner 10 kg sen jul/Nyår nångång.. <3
Super stolt över dig pappa....

Have a super sweet torsdag <3

Kommentarer
Postat av: Didrikkatharina

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-08-02 @ 10:31:52
URL: http://didrikkatharina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0