Underbara tider <3

29 Augusti tog vi ett graviditetstest som visade positivt <3

Från denna dag har allt kännts underbart. Lyckligare har jag ALDRIG vart, Helt sjukt att tänka att vi två ska bli 3, Att inom ca 3 månader så kommer vi ha en prinsessa i våra armar, som är mer än välkommen, så efterlängtad. Lilla Hjärtat Du gör oss verkligen så lyckliga, DU är en enorm lycka min underbara dotter.. <3

Min lilla grekiska Gudinna <3


En annan underbar dag va den 25/Januari när vi va på Tittut Kliniken..
Tills den dagen så trodde vi alla att du va en liten pojke.. Vi trodde vi skulle få se en liten snoppis på ultraljuds skärmen, MEN du va så envis, hade benen i kors och ville verkligen inte sammarbeta med oss.. Det tog nog 20 minuter för barnmorskan att se att du inte va pojke, utan en underbar liten Tööös...

Alla vi blev super chockade, hahahah men det viktigaste för oss är inte Om du är flicka eller pojke utan det viktigaste är att du mår bra och är frisk i mammas mage.. Vilket du är.. OTROLIGT frisk liten flicka sa Barnmorskan, vilket lugnade oss jätte mycket och nu är det bara dags å fortsätta njuta av den sista tiden min fina flicka..  Vi älskar dig mest av allttttttttt  <3





Morbror daniel tog bilderna och han lyckades ta bild exakt när Min fina flicka gäspa.. <3
Älskar dig Melina <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker dotter ni kommer att få och hälsa din Alex att han verkar vara jätte duktig

2011-02-07 @ 19:47:57
Postat av: Emmelinn

Grattis till er och lilla flickan i magen..

Jätte fin ultraljuds bild på eran lilla prinsessa.



Jag vet att man längtar tills man får hålla sitt lill aknyte i sin famn för första gången, men njut nu av magen så gott du kan för jag lovar dig att när du väl fött så kommer du att sakna magen :)



All lycka till er <3

2011-02-11 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0