vecka 29...

Oj Oj OJ vad tiden har fått fort..

Gick in i 29 FULLA veckor (graviditets vecka 30)
Åh läskigt. Nu räknar vi verkligen ner.. Lilla ängel vad vi längtar efter dig..
Jag undrar hur mycket du väger och hur stor du är, för du är så otrolig stark när du sparkar..

Idag har jag vart så trött & så seg.. vet inte riktigt vad det är med mig idag..
Sitter med mjukiskläder och väntar på att älskligen ska komma hem och göra mig på bättre humör..

Det är faktiskt tråkgit å vara hemma själv nästan varje dag..Lite deprimerande faktiskt...
Tänkte gå ut och promenera lite men det började snöa och det tog min motivation ifrån mig..
Såå istället åt jag en kex chocklad HAHAH..

Saknar min Älskling :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0