fint badrum..

Hello alla där ute..
Idag fick jag trevligt sällskap till frukosten.....
Sedan åkte jag och magdalena & Kia (magdas hund) till solna för att lämna mina nycklar och papper till chefen.. Sedan svängde vi förbi JYSK i love it..

Man hittar alltid nå fint på JYSK....
Denna gång blev det nya saker till badrummet, ny duschdraperi, badrums mattor, och ett set till tvålen, tandborstarna Och allt är i Samurai tema ( kinesiskt ) ... Blev riktigt nöjd..

Jag hann sätta upp allt innan Bobo kom hem från jobbet, och han tyckte att jag hade gjort det fint..

Älsklinge och jag lagade maten tillsammans idag, det är mycket roligare är man gör det tillsammans. Underbar team wooork <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0