God Morgon.. 18/1-11

God morgon solstrålar.
Själv vaknade jag för ca en halvtimme sen lite halv pigg...
Håller på att förbereda frukost och inväntar min vän magdalena som ska äta frukost  med mig.
Sedan ska hon även köra mig till jobbet så ag kan lämna in mitt sjukskrivnings intyg..  Graciiias <3

åå Vill att de här 10 dagarna ska rusa iväg, vill verkligen se våran lilla böna igen, och denna gång får vi även reda på vad det är för kön, Läääängtar å få se vårat underbara barn <3


Bobo: förlåt för igår, Som du själv säger. hormonerna överflödar... Jag älskar dig.. ENORMT mycket

Längtar tills jag å älsklingen bokar resan nu i slutet av månaden.. vi ska förmodligen åka till egypten igen, där ska vi fira att vi har vart förlovade i ett år På alla hjärtans dag :)... Vi hade planerat att åka till dominikanska Republiken, MEN det är förlångt... tror inte att jag orkar åka 12 timmars flyg, GRAVID å SVULLEN haahhaah   men till egypten tar d runt 5 timmar, så det klarar jag säkert av, ANNARS får jag knipa Mun vill inte klaga när vi är påväg FRÅN vintern till värme å bad.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e en riktig bloggare va fin toalett ni har

2011-01-18 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0