God Morgon min Prinsessa.

God morgon min underbara fina prinsessa..
Igår va vi hemma hos din Farmor och Farfar, Vi hade det underbart trevligt som vanligt..
Vi åkte tidigt för att slippa köerna, åkte förbi jobbet och lämna ett papper, sedan körde vi vidare till Henriksdal.

Vi visade ultraljudsfilmen för Farmor, farfar, farbror nico, och faster Anna.. <3
De blev riktigt glada över att se dig, och du är så otroligt fin..

Juste, Igår när vi skulle parkera utanför Farmor & Farfar så sparkade du till otroligt hårt, jag stelnade till och pappa frågade vad som hände?!,  Jag sa till pappa att han skulle titta på magen och då ser man en till spark.. Eller så boxas du otrolig hårt.. ahah  Det gör inget min fina flicka..  Det kallas kärlekssparkar vah?!

Min underbara dotter, Du är verkligen duktig du, Så fort pappa säger hejdå på morgonen så börjar du röra sig direkt, vilket gör att inte mamma kan sova vidare, haahah <3<3 LÄNGTAR så otroligt efter dig..

Bebbe 95 dagar kvar till beräknad födsel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0