GodMorgon 17/1-11

God Morgon Alla glada, Själv ligger jag här på sängen kl 07.20 pigg piggilin.. Men utan min man, Som åkte till jobbet för ca 1 timme...
Vill börja med att berätta att vi hade en mysig familje kväll igår, Då vi fick besök av min Pappa, mamma, Lillebror och Lillebrorsan´s flickvän.. =) 
Lagade mums mat... Beställde pizza, :) hahaha Söndags mat.. 

Älsklingen Och Jag gick och la oss så fort alla gått, somnade ganska tidigt, kanske därför jag känner mig så pigg ?!


Idag är vår lilla böna 24v + 5 dagar gammal.. :)
Den 28 Januari har vi bokat tid för att gå på 3d/4d Ultraljud... Längtar tills vi får se lilla bönan röra sig och leka rövare i mammas mage <3



     Jag och Älskligen i Egypten, Va där i februari 2010 Snart ett år.  Det var på denna resa vi förlovade oss.   Världens bästa semester, med världens bästa person. Älskar dig bobo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint ni verkar ha de jätte bra va fina ni är

2011-01-17 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0