guud så svårt...

Älsklingen, jag och mamma min åkte runt igår och titta lite på vagnar, Åå vad det är svårt.. haha trodde aldrig att d skulle vara så svårt.. Men man har ju några favoriter... Det finns riktigt fina vagnar, =) Nästa vecka ska vi åka och beställa den vi vill ha :) iihihih ska bli så spännande.. Helt otrolig att tiden går så fort, mini älsklingen är beräknad om 102 dagar...  Heeelt otroligt vad vi längtar... Idag är vi i v 25 + 2 (v26) Tiden rullar iväg...

Och min stora älskling ( Alex) är så underbar, En av d viktigaste sakerna att köpa såfort som möjligt är bröstpump.. Så lilla jag ska få sova ut, osv. Min underbara man tänker vekrligen på mig.. Kan verkligen inte önska mer av honom, han gör allt perfekt och mycket mer.. Älskar dig min man <3

Idag är det ju fredag så det blir förmodligen Fredagsmys för mig och älsklingen.. Kanske kan åka på bio? eftersom vi inte gjorde det häromdagen, Jag ville hellre åka till svärmor och svärfar, hade ju inte träffat de sen nyår... Hade lite roligt å trevligt där som vanligt... Känns så otroligt skönt att känna att man trivs i deras sällskap..
De (farmor och farfar) längtar också suuuper duuuper mycket efter dig min lilla ängel..


Neee Men snart kommer pappa hem från jobbet, så nu är det dags för mig att ställa mig i köket å laga spagetti och köttfärssås.. Muuums pappas favoo mat.. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0