Kan ej sova.....

Kära blogg/dagbok.
Klockan är halv 2 och jag är pigg som fan.. Jag ligger bredvid min man och kan verkligen inte somna, jag lyssnar på älsklingen när han ligger där och snarkar, sover djuup som fan.. :)

Jag ligger och tänker på våran lilla älskling, då och då känner jag en spark här å där. Allt känns verkligen så underbart. Jag ligger och tänker, Hur du ser ut, vad du kommer att få för ögonfärg, hårfärg, humör, och namn. hahah blir galen när jag tänker på så mycket, men ändå känns allt så underbart.. Det känns så bra hela tiden, och jag känner att inget i världen kan förstöra  min lycka, sålänge jag har min underbara familj, vänner, Min MAN och Vår bebis i magen..<3  Och underbarare kommer det att vara när du kommer ut..

KÄÄÄRLEK TILL ALLA  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va snäll du e som låter din man sova han älskar nog dig det är jag säker på

2011-01-22 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0