Kärlek...

Älskling tack för att du är du, tack för att du är som du är. Du är världens bästa, Underbaraste, och mest fantastiska människa på denna jord.. Du har verkligen gjort mig lycklig, Du får mig alltid att le, Och du vet alltid hur du ska göra, fast jag är arg, irriterad eller ledsen så får du mig alltid glad igen..

Jag älskar att vara nära dig, Jag älskar att vara sitta nära dig när du spelar, och titta på dig när du är helt konsentrerad på spelet du spelar.

Älsklingen min, jag trivs verkligen med dig, i ditt sällskap.. du betyder mycket, ALLT för mig.. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, snart spricker jag pågrund utav all denna kärlek för BARA dig..
Och baby, snart blir vi 2 TRE.
Tiden har verkligen sprungit iväg, allt har gått så fort.. Längtar så otrolig mycket tills vi får vårt underbara barn i våra armar, att få pussa och krama lilla skruttan..

Föresten hjärtat Idag är det 100 Dagar kvar tills beräknad födsel, Tills du blir pappa och jag mamma. Känns så overkligt, men längtan är enorm tills vi blir en liten familj...

Bobo tack för att du gör mig lycklig... Jag Älskar dig nu och föralltid.. Du och jag mot världen... <3

Du betyder allt för mig och jag vill aldrig förlora dig... SAGAPOO Agapi <3

VÅRAN FÖRLOVNINGSDAG. 14/2-2010 I EGYPTEN

PÅ SEMESTER I RHODOS, EN AV DE BÄSTA DAGARNA, UNDERBAR PLATS MED UNDERBAR MÄNNISKA <3<3   (AUGUSTI 2010)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för värdens finaste ord jag vet inte vad jag ska säga gumman. Jag älskar diigg så jävla mycke så jag har inga ord du e mitt liv för alltid

2011-01-23 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0