Måndag, Igen..

Guud vad tiden går fort, En hel månad sen det va julafton.. Shiiiet..

Helgen har rullat förbi fort som F*n, men det e skönt, för nästa helg är älsklingen ledig och så kan vi myspysa hela helgen.. Känns ju så tråkigt när han åker å jobbar.. men han är vekrligen duktig.. Älskar dig min ängel..

Igår när bobo jobbade fick jag super trevligt sällskap hemma, mamma och lillebrorsan kom förbi.. Mamma hjälpte till med maten, blev mumsiiig kyckling med ris.. Lite glass te efterrätt och myspys på soffan hela kvällen..
Sen när mamma å brorsan drog efter Solsidan så fick ja mer sällskap, av min systerdotter och systerson, Marliyn och Leo... jag serverade de mat och glass för de va vrål hungriga....

Sen va det xbox dags för Leo och älsklingen medans jag och marilyn hade trevligt framför datan och skrattade åt folks bilder på facebook.. hahaha Lite elakt men Ni skulle också ha gjort det om ni hade sett deras bilder.. haaha 

Suuuper trevlig söndag, Gick och la mig lite senare än vanligt igår, så idag blev det EXTREM sovmorgon hahah till halv ett, men jag vaknade vid 6 när älsklingen gick upp och duscha, men jag somnade om kl 08 igen ahaha..

Meen meeen, Nu blir det dags för handla lite sallad å så blir d matlagnings dags, vad ska man hitta på? hmmmm..

Måste berätta att imorse när älsklingen skulle gå till jobbet så pussade han magen flera gånger, och då vaknade lilla älsklingen i magen och rörde sig jätte mycket och sparkade hårt.., haha heeelt underbart å bli väckt på det sättet.. Med mycket kärlek..!! <3

ha en underbar dag .. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0