Min Lilla Prinsessa <3

Igår besökte vi TittutKliniken i Sthlm för att kolla på lillan ärtan i 3d/4d Funktion..
Det va extremt COOOLT... Så underbart att se bebisen, Vilka underbara kinder å liten näsa, och stora tjocka läppar, Vackrare har jag aldrig sett...

Som sagt så fick vi bekräftat att det är en Liten Sessa som ligger i mammas mage och spakar hejvilt...
Alla vi blev jätte glada över beskedet, fast vi blev ändå JÄTTE chockade för alla vi trodde att det va en liten Prins.. Men men ... haha Vi väntar på din min underbara prinsessa, Imorgon blir det dags för lite shopping, å då ska mamma köpa nå fint till dig min underbara dotter.. <3

ÄLSKAR DIIIIG Prinsessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0