Somnade tidigt och vaknade tidigt..

Igår somnade vi super tidigt, vi va så trötta, OKEJ bobo va trött för att han har jobbat så mycket, men jag då? haha Jag e trött hela tiden.. Helt sjukt hur kroppen reagerar när man är gravid..

Vi vaknade vid 9 idag, Åt frukost tillsammans och umgicks, sprang sedan till tv:n because våra bästa år började, haah så bobo hoppa in i duschen och gjorde sig fin å fräsh, luuuuktar gott,, Älskar hans parfym å hans aftershave lukt.. muummiiisgt..

Nu är jag duschat å fixat mig, för snart ska vi iväg en stund  (:
Berättar mer om mig dag senare <3





Åh gud vad jag längtar till sommaren.. Orkar inte med vintern längre.. Uuush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0