Tack bobo för en underbar helg.

Den här helgen har älsklingen jobbat..  Men vi har ändå hittat på massa saker..
Igår hade vi TILLSAMMANS-TID hela kvällen, bara massa mys, tittade på film tillsammans å gosade.. Love it

Och idag har älsklingen jobbat dag, sedan åkte jag iväg till min syster eftersom min systers son kom från chile idag, så jag fick skjuts hem te dem för att umgås lite med familjen..
Sedan vid 20 tiden åkte älsklingen förbi och hämta mig för att sedan åka till Kista och kolla på Meet the Parent: Little fockers. haah den va skit rolig, riktig komedi.. <3

Kom precis hem, så nu blir det ÄNNU mer mys, för nu är det dags för solsidan. Repris från förra veckan..

Weeell weeelll... Ha det gooott, och hoppas ni har haft en super trevlig helg, för det har verkligen jag haft med min älskling...


  SOOOLSIIDAN, bääästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0