Vilken daaaag...

Idag har dagen känts riktigt lång.. Drömde om min underbara farmor inatt, Det va så verkligt så idag har jag vart lite deppig.. I drömmen frågade Farmor mig om jag älskade henne? - JAAAA min älskade vackra farmor.. Jag älskar dig otroligt mycket.. Och saknar dig så mycket att mitt hjärta gråter..

Va tvungen att ringa pappa och fråga vilket datum det är då Farmor fyller ett år död...
Trodde att hon kanske kom till mig i drömmen för att jag ska komma ihåg hennes dag. Men om en månad är det ett år sen en underbar ängel lämnade jorden... Te amo mucho Abuelita.. <3








Efter Tvättstugan + en lång dusch med älsklingen, så åt vi Lasagne från igår, riktigt mumsiiigt..
Nu är det dags å fika mig lite, för nu ska vi hem till bästa svärmor och bästa svärfar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0