31 Fulla Veckor idag <3



Grattis på 31:a vecko dagen min lilla prinsessa...  Älskar dig och längtar extremt efter dig.. <3

Mamma och pappa längtar otroligt mycket efter dig <3


Bjuder på dagens outfit..






MAGEN I PROFIL.... ÄLSKAR MIN FINA MAGE.. <3 MEN ÄLSKAR INNEHÅLLET ÄNNU MER.. <3
IGÅR NÄR JAG SKULLE SÄTTA MIG UPP FRÅN SÄNGEN SÅ TRÖK MELINA UPP SINA SMÅ UNDERBARA FÖTTER MOT MINA REVBEN. OCH ONT GJORDE DET.. KAN MAN LUGNT SÄGA.. FICK JÄTTE SVÅRT ATT ANDAS.. MEN TUR ATT DET GICK ÖVER SNABBT...

NÄR JAG BERÄTTADE FÖR EN VÄN ATT JAG VA/ÄR GRAVID SÅ SA HON... ÅÅ DET ÄR SÅ HÄRLIGT, MEN VÄNTA BARA TILLS BEBBEN SPARKAR MOT REVBENEN.. HAHAH OCH IGÅR NÄR JA BERÄTTADE FÖR HENNE SÅ SA HON: VAD VAR DET JAG SA?! SKÖÖÖÖNT VAA?? AHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0