alltid när man e sugen på något såå...

Alltid när jag är sugen på något så fattas det nåt,
Just nu är jag sugen på varm chocklad med vispgrädde...

Såå satans gott..  Så istället blir det bara varmchocklad och en kvällsmacka..

Älsklingen ringde mig nyss och skickade även bilder på kompisens dotter, Skiit söt..
Älskling berättade att hon sitter och tittar på honom hela tiden, haha liten förälskad prinsessa...

Det underbaraste med bobo är att han ALLTID hör av sig när han är ute med sina kompisar och dricker/festar..
Det e faktiskt det ända jag "begär"... Det minsta han kan göra är ju att höra av sig, Speciellt nu när man är hemma själv, gravid.. Och så slipper man oroa sig ifall det är något..

Idag känner jag mig otroligt trött, pågrund utav att jag hade otroliga värkar under natten.. Och min rygg säger verkligen ifrån alltså, den orkar inte mer..  jag har haft problem med min rygg sen v 12-13 alltså 20 veckor har jag gått runt me ryggvärk, Kan hålla mig 7-8 veckor till.. till prinsessans födsel.. MEN HOPPAS verkligen att det går över då..
Fick ligger i fosterställning hela natten, och så fort jag ville vända mig eller sträcka på mig så gjorde det ont som fan, kändes som om magen skulle spricka.. UUSH AHHA
Snart är det över, MEN GUD VAD JAG KOMMER SAKNA MAGEN MIN..  =/  VILL INTE ATT DEN SKA FÖRSVINNA, MEN JAG VILL ATT MIN PRINSESSA SKA KOMMA UT..  <3
ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA FLICKA...

 MUUMS SER INTE DET OTROLIGT GOTT UT??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0