Älsklingen då..

Fyfan vad glad jag är idag,
Har fått GODA NYHETER äntligen...

Det har vart så jävla mycket med idioterna på försäkringskassan.. Men nu har det äntligen löst sig..
Fan vad jobbigt när man inte får pengarna som man ska ha, ett problem efter den andra när det gääller dem..

Idag va jag hos läkaren på MVC och fick fortsatt sjukskrivning.. Plus att han gav mig lite papper angående rättigheterna till havenskapspenning.. Vilket jag har blivit nekad till 2 gånger.. Men men imorgn blir det att ringa f-kassan och Läxa upp dem lite, För enligt Arbetsmiljö verket har försäkringskassan gjort helt fel..
Även min arbetsgivare!!!!!

Vill tacka älsklingen för att han har ställt upp för mig, Som du alltid gör Älskling .. Men jag vill tacka för att du har vart helt underbar speciellt dem här veckorna när jag har haft det jobbigt med försäkringskassan + ekonomin..
Älskar dig mest av allt..
Du är det underbaraste och dyrbaraste i mitt liv, och snart får vi våran Lilla- Mini skatt.. <3

Stakars Lilla prinsessa som måste ha känt av all stress och oro jag har haft under de senaste veckorna..
Förlååååt min lilla ängel... <3   Vi älskar dig mest på denna jord nu & föralltid..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du e jätte duktig som ligger i så mycket

2011-03-11 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0