BB...

Fan vad jag HATAR big brother, Men samtidigt så är jag helt besatt av den just nu hahaha

Fyfan vilka brudar det är som tävlar om att få komma in i BB huset...
De gör vadsomhelst för att komma in i huset.. 

Men den bästa personen där inne är juuu   GURKAAAN AHAH

Ligger fortfarande i min stora säng och tittar på tv... Har så otroligt ont i ryggen .. AJ AJ AJ..
Försten glömde skriva igår att Lilla prinsessan är 34 FULLA veckor, eller Graviditets vecka 35...  :)
Inte mycket kvar alls, Längtar tills min lilla prinsessa kommer, då kommer ja känna mig hel.. Du är det ända jag behöver för att känna att Mitt liv är komplett..

Du jag och pappa behöver bara Varandra..

Idag så har min underbara lilla prinsessa vart helt vild i magen känner hur benen flyger fram och tillbaka.. Hon ligger ju neråt.. Idag så hände nåt som aldrig känt förut.. Jag kände att lillan låg och rörde sig och helt plötsligt kändes det som om hon vibrerade hahahaha det va verkligen jätte konstig känsla...

Lilla bebbe, på onsdag ska vi få gå å lyssna på hjärtat IGEN :) Längar... Annars brukar vi få gå till Barnmorskan varannan vecka men denna gång blir det en vecka mellan bara pågrund av mitt höga blodtryck..
Idag har jag känt mig väldigt skakig om händerna.. och väldigt sänkt..

Guud vad dagarna går fort, imorgon är de redan fredag, Får se vad som hittas på imorgon..
Men men kära vänner god natt och sov gott på er nu :)   Kramar från oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0