COOOLT :)

Vill bjuda på lite bilder som vi tog i Lördags..

Hemma hos min syster så hade Min systerdotter roligt genom att rita på min "lilla" mage.

Våran Familj har gjort detta i flera år, på alla gravid-mage..

Min syster Milenka ritade på mammas mage när hon väntade mig..

Och sen blev milenkas Mage ritad när hon väntade Dennis

Och nu jag När jag väntar mitt första barn.. Min  underbara lilla prinsessa...

 
Min fina syster Vanessa började konsten



Min underbara systerdotter Marilyn fortsatte...  <3



HAHA Och detta är resultatet... Blir fler målningar .. Och jag lovar att lägga upp dem så fort dem har gjort..

Älskar min familj...


HAHAH tvungen att lägga upp denna bild också pågrund av mintröjan som jag håller upp  under magen.. Det är en fotbolls-lag tröjja från Chile som Min syster Milenka & hennes Man Mauri tog med sig som present till skruttan..
Alla hejar på det laget så dem tvingar Lilla Prinsessan att bli fotbolls huligan som resten av familjen..  Suuuper gullig match-tröja.. tack älskade syster & mauri <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0