dagens dag..

Idag efter att älsklingen slutade jobbet så gick vi till pizzerian och åt pizza, Jag va så otrolig sugen på pizza...
Det va ett tag sen vi åt det faktiskt.. Förra veckan åt vi kebab vilket också va jätte länge sen vi åt..
Vi äter inte mycket skräp mat faktiskt, Imorgon har jag nog planerat Lax, gottis...

Ajaa efter att vi åt pizzan så satte jag mig i bilen och övningskörde,  Körde iväg.. 
Och idag gick det verkligen jätte bra... Blev jätte nöjd med min insats idag.. körde runt överallt i väsby.
Wiiiie Nu e jag verkligen motiverad, Första gången jag känner så,  Innan har jag bara vart nervös och orolig...

Nyss låg jag och älsklingen i sängen och titta på En unge i minuten... Vad har hänt med mig?! jag gråter förallt på programmet, för att hon har ont, när hon föder, och speciellt när d blir några komplikationer med bebben eller mamman, man vill ju att allt ska sluta underbart..  Men tur att allt slutar bra, IAF på programmen som visas..

Längtar tills vi ligger där och skriker som en styckad gris..
Neej men det kommer gå underbart bra, Ska nog ta alla smärtlindringar som finns HAHAH.. Give me all..

Vill även berätta att LIlla skruttan har ändrat position.. Innan låg hon ner med rumpan på högra sidan och benen mot vänstra sidan av magen, men nu ligger hon fortfarande neråt, men med rumpan på vänstra sidan och benen på Högra sidan...  SÅÅ länge prinsessan mår bra så spelar det inge roll hur hon ligger..

På onsdag ska vi till barnmorskan igen och höra på skruttans hjärta och känna om hon har kommit längre ner, sist hade hon INTE fixerat sig (alltså FASTNAT) Huvudet va fortfarande rörligt, Men på onsdag får vi se om det har förändrat...  =)

Weeell Weeeell Nu ska jag fortsätta titta på BigBrother.. 
Vi ses & hörs imorgon mina vänner :) Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0