......

Heejsan, har inte haft lust och ork för att skriva på bloggen, vet inte ens vad jag ska skriva om..

Men kan berätta att...
Idag va vi hos vår barnmorska på vanlig undersökning..
Hjärtslag: 145/slag i minuten.
Urinprov (visar om man har socker och (äggvita??) i urinet.. Allt såg bra ut..
Blodtrycket var ovanligt högt, Fick ligga på patientsängen där och vila en stund...
Efter ca 10 minuter så tar hon nytt blodtryck på mig och sa att det hade sjunkit lite Men hon ville ändå att ja ska komma tillbaka om en vecka för att kolla upp det igen, Ifall det kan vara havenskapsförgiftning..

Barnmorskan sa även till mig att OM jag får ont precis över magen/under brösten mot sidan så skulle ja ringa direkt..
Har helt ärligt inte tänkt på om jag har haft ont där, men ONT har jag haft de senaste dagarna..

Hon kände även på lilla prinsessan hur hon ligger, OCH hon ligger fortfarande neråt, Inte riktigt fixerad men snart sa barnmorskan....

Älsklingen tog även upp med våran barnmorska om att vi vill och SKA åka till Grekland (Rhodos) i Slutet av Augusti.. Och det är INGA problem sa barnmorskan, så länge hon hinner få sin 2 månaders vaccin-spruta.. Och det hinner hon göra...
Shoppade Lite små plagg till prinsessan idag,, Suuuper fina kläder...  Längtar efter dig min underbara prinsessa..

Du Jag & pappa Mot resten av världen..!!!

PS: Älskling jag e så JÄVLA stolt över dig, uppskattar verkligen att du har gjort det underbart fint i vårat sovrum... OCh du har verkligen gjort det jätte jäätte fint till våran lilla prinsessa.. <3
Bättre pappa kan inte våran lilla prinsessa önska sig... Det går inte..

Älskar dig mest i världen.. Du är det bästa jag har bobo/ Du och våran lilla prinsessa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni 2 och lillan mot världen (gillar)

2011-03-24 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0