för det är ingen vanlig dag.......

Nee det är min lilla prinsessas Vecko dag Huuurra Huuurrraa HUURRAAA

Idag blir lilla hjärtisen 32 veckor <3
Nu är det ca 8 veckor kvar tills den stora dagen..

Min underbara prinsessa, älskar dig mest..
Ligger just nu och lyssnar på höög musik och du började dansa så fort mamma satte på musiken.. <3

Texten över började jag skriva på förmiddan, men glömde skriva klart för jag började med städningen och fortsatte sen med att laga piroger, gjordet det mest för att Älsklingen skulle få något i sig eftersom han åkte direkt från jobbet till MVC så tog jag med mig piroger dit.. Är jag inte underbar ibland?

Kom hem från föräldrar kursen för en liten stund sen, fick se en förlossnings film och pratade även om smärtlindrings-medel... Mycket intressant, Nästa vecka är det sista veckan, då ska killarna få lära sig att massera, men min älskling behöver nog inte göra det för han e så underbart duktig. <3 Love you..

Imorgon blir det besök hos mvc igen, då ska vi lyssna på älsklingens hjärta & mäta magen. får vi se hur mycket den har växt på 2 veckor... sist vare 29 :)  tjockis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0