fortsätter dagen..

Fortsätter dagen med massa pappersarbete + telefonsamtal fram å tillbaka, Ibland undrar man vilka idioter det är som jobbar på vissa ställen, vad vet dem?! Ingenting tydligen, De skickar bara runt en fram å tillbaka...

Va hos försäkringskassan tidigare idag också, satte de på plats.. Kvinna som "hjälpte" mig förstog mitt fall...
Fan ta dem på försäkringskassan alltså, Omänniskliga, otrevliga människor.. Man blir inte smartare Eller gladare efter ett samtal me dem!!

Just nu håller jag på med ett projekt med lite juridisk hjälp pågrund av den "hjälpten" jag fick av min arbetsgivare + arbetsplats...   Jag ska fan inte vara den "snälla" och/eller den "duktiga" på jobbet längre, för vem tackar en efter allt man har gjort... Får/fick Massa beröm av arbetsgivaren när jag jobbade, men nu när jag e sjukskriven så har hon vart den mest ohjälpsammaste människan, + att hon aldrig ringde till försäkringskassan efter 14 dagar för att sjukanmäla mig, vilket ledde till att jag fick mina pengar/lön/sjukpenning IDAG!!! den 10:onde??

Jag är så jävla förbannad och så jävla irriterad, Vänta bara tills jag kommer tillbaka till jobbet, DÅ ska jag ta och avslöja hur "ärlig" våran chef är!!!!  Ååå ska njuta varje dag varje timme varje minut och varje sekund...
Folk misstänker saker om henne men jag har sett henne vara oärlig..!!!  Vänta tills HÄXAN kommer tillbaka..

Nu känner jag mig elakare än någonsin, ganska skönt faktiskt..

WITCHYBITCHYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0