Fredags mys..

Idag när magda & dani kom och hämta mig så åkte vi förbi en sushiresturang ( kommer inte ihåg vad den heter),köpte med oss lite sushi hem till magda & sandra som va på lite ärende åkte förbi Mc donalds och köpte med sig donken mat.

Vi satt hos magda och lunchade tillsammans, och kollade på OPRAAAAH som hade jul-program och delade ut julklapppar lite hejvilt, Alla i publiken fick Väska för 3000 kr, Diamantörhängen ca 20.000, varsin bil- o massor till..
Vi satt där och önskade att vi satt där i publiken haha...

Vi satt där å umgicks pratade om allt från killar, bröllop, dop Massvis...
Hade det jätte trevligt faktiskt..

Sedan åkte min prins till magda för att hämta upp mig och tog mig till Kista centrum där vi såg nya filmen The Fighter. Den va faktiskt riktigt bra & lite komisk..

Nu ska jag passa på och ta det lite lungt, för jag har jätte ont i ryggen och magen för idag har jag gått mycket, lite ovanligt för mig nuförtiden, jag känner verkligen hur tungt det börjar bli därnere (magens nedredel)

Juste vad hemskt allt det som har hänt i japan, Mina tankar går till alla de utsatta + anhöriga ...

Ännu en hemsk sak som jag läste på AFTONBLADET.SE var att de hittade ett foster/barn på en perrong i stockholm, barnet/fostret va ca 16 veckor, de tror att mamma måste ha fått missfall och fått panik/chock och dragit därifrån.. UUUSH.. hur kan man göra såå... Neee fyyy!!!! ryser av tanken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0