Full fart hela dan..

Idag har jag gjort det fint i spjällisen.. :) Nu fattas bara min lilla prinsessa..
Sen så har vi tvättat alla sängkläder och kläder till Lilla prinsessan...

OCH NU HAR JAG ONT I RYGGEN SOM FAN!!!!
Har precis ätit god mat som älsklingen lagat, så nu lägger jag mig på sängen å tittar på tv resten av kvällen, har alldeles för ont för att göra något annat...


Efter mitt morgoninlägg så somnade jag om och vaknade vid 13:00,trött som fan va jag..
dammsög, bäddade sängen plockade lite.. Och sen fortsatte jag i tvättstugan, både våra kläder och Lilla älsklingens kläder blev rena :) Skööönt NU e det klart iaf...

Men men Nu ska ja läsa lite bloggar å sen blir det tv dags..
ha en trevlig torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0