God morgon,

Har legat vaken ett bra tag imorse, hade/har ont i bröstet det trycker som bara den..
Jag har legat i sängen och tagit det lungt för att se om det går över, men det blir bara värre och det strålar ut mot höger armen..PLUS att skruttar rör sig förfullt där inne..

Jag försökte lugna mig för för jag har tid hos BM Imorgon, MEN nu har det blivit värre så ja ska träffa henne idag och ev läkaren..

Jag försöker alltid lugna mig först, vill inte hålla på och stressa upp mig för allt blir bara värre då .. Man blir ju Paranoid när man stressar upp sig.. Men men.. NU ska ja duscha och plocka lite hemma innan ja går..

Jag e JUH dum i huvet, varför ska jag plocka hemma när jag mår dåligt, Älsklingen sa också till mig att ta det lungt..  Han e på jobbet.. :( Men han drar tidigare från jobbet för att göra mig sällskap te barnmorskan..

Tack Älskling för det fina smset jag hade när jag vaknade.. <3 du är helt underbar..  Jag älskar dig..


Kyrkan där bakom oss på bilden betyder otroligt mycket för mig och älsklingen..
Eller hur mitt hjärta?? ... you know what i mean ...  sagapo bobo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0