God morgon / god dagens

ÅÅh vad fint väder vi ar ute juste nu, Och ändå ligger jag kvar i sängen...
haha lite ångest får man, men jag vaknade ovanligt sent idag, och just nu ligger jag och tittar på Oprah, Fortsättnings programmet om övergrepp, män som blev utsatta när de va små barn!!

Igår kom älsklingen hem med mycket GOOODIS Säkert 2 Kg!
Farligt Farligt, men mumms så gott...

Han köpte även lampor till våra två vitrin-skåp.. Det blev super super fint..


Idag vaknade jag runt 6 tiden när älsklingen hoppade in i duschen, så passade jag på att göra smörgåsar till hjärtat så han hade till frukosten på jobbet!!
Sen gick jag och la mig igen, Kunde inte somna om.. Men efter en liten stund somnade om som en stock..!
Och det värsta är att jag vaknade runt halv 1, haha WHAAAT?    Älskar-att-sova eller vad?

Vaknade även nångång inatt av att jag hade ont imagen det verkligen drog i magen, kanske sammadragningar/förvärkar.

Läste lite om det och det stog att förvärkar & sammandragningar kan ses som livmoderns träningsprocess inför förlossningen. Livmordern hårdnar- och blir blir hård som en boll..
Förvärkar brukar märkar i ca vecka 30 ( VÄLDIGT INDIVIDUELLT)....
Även om man känner eller inte känner så påverkar det inte förlossningen, Om förlossningen blir segare eller svårare osv har ingeneting med det att göra!

Intressant att läsa om allt som sker med den gravida-kroppen. <3 Love my Pregnant-body





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0