God morgon...

Vaknade runt 6 när älsklingen stog i duschen..
Det är så ljust inne i rummet, FAST jag har vinklat persinerna..

Vad härligt väder det har vart de två sista dagarna.. :)

Vill berätta att igår när jag och älsklingen la oss så låg vi och prata osv..  Helt plötsligt fick jag galna värkar. det höll sig i Ca 10-15 minuter till och från...  Men med lite massage och kärlek gick det över..
Men FYFAN vad ont dt gjorde.... haha börjar bli lite nervös inför förlossningen..

Så Snart ska jag fixa lite frukost till mig själv :/ buu tråkigt..
Vila en liten stund.. Och sen ska jag fixa lite, det sista hemma...

ToDo Lista..
- Städa lite hemma..
- Fixa lite med fotografier..
- Promenera till Centrum
- övningsköra med älsklingen

- OCH BOKA TID TILL TVÄTTIS :)

Bara umgås med mitt hjärta.. Älskar dig bobo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

och han älskar dig e jag säker på. Kolla att värkarna inte kommer varje 15 min.

2011-03-24 @ 07:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0