GOOD morgon 03/08-11

God morgon mina vänner, ligger ännu en morgon klar vaken MEN utan min man..
Legat vaken sen kl 6, börjar nu bli jätte hungrig, dags för frukost..

Igår kom ju mina underbara vänner, Sandra Dani & Magda :)  Hade det jätte trevligt..
Fick masssvis med blommor och underbart sällskap.. Åt lite tårta och gott kaffebröd som Dani hade köpt med sig.
Pratade som vanligt om allt, Från A till Ö...   I really love you girlzzzzz....

Fast vi inte träffas ALLIHOPA så ofta längre så har vi det ändå underbart när vi väl träffas, Nästa träff dag blir på fredag, då ska vi storma Magdas nya Lya... 

På fredag kanske det även blir bio  för mig och älsklingen, Han vill så gärna titta på The Fighter.. Den verkar ganska bra faktiskt ..

Och denna helg hoppas jag att få älsklingen för mig själv!! Förra helgen va han ju ute och festa.. haha Nee skojja bara. han e ju så underbar, han e ju fyfan med mig hela tiden nästan.. Tröttnar du inte ?! haha

..............................................................................................................................................

Igår tittade jag och Älsklingen på det nya programmet..  En Unge I Minuten..
Fyfan vad den va bra, Låg här och Längtade tills våran dag är inne...  Jag längtar varje dag varje timme varje minut och varje sekund, att få ligga där och KÄMPA för vårat underbara barn att få komma ut och se världen..

När vi låg och titta på programmet så säger Alex heltplötsligt:
- Fan jag vill inte hamna i sån situation!!!....???
- Vad menar du?, frågar jag.... Du kommer ju hamna där inom 2 månader hahah ..
Då säger älsklingen. - jag vill inte sitta där och känna att jag inte kan hjälpa dig, och se hur du lider..

Lilla älsklingen du är helt underbar... 
Jag hoppas verkligen inte att jag blir en riktig DJÄVEL under förlossningen och skriker på stakars lilla alex. <3
Neeej jag har lovat Alex att Förlossningen kommer att gå fort,, haha Tänk om man själv fick bestämma,, Men tyvärr omöjligt.. Men man hoppas på det bästa...

Längtar tills nästa avsnitt: Då kommer det en riktigt sur kvinna som säger till sin man.- Håll käften, jag menar allvar... HAHAHA  Fyfan vad roligt det såg ut...   


Men men Nu ska jag äta frukost, och sen vila lite och sen blir det läkarbesök hos MVC :)

Hörs senare mina vänner.. Puss & kram
 Imorgon går vi in i 32 FULLA veckor..  =) fort det går ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e en underbar bloggerska du e skit duktig

2011-03-08 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0