hello mina vänner..

CHA CHAA bloggen hahaha..
Neeej men Hejsan svejsan min kära blogg..

Idag har jag legat isängen HELA DAN , gick upp vid 4, in i duschen direkt och sen lagade älsklingen mat, efter maten drog vi och stor handla...

Dagen har gått otrolig fort. Vi köpte massa gott till våran Fredags mys, Satt å titta på Let´s dance...
Vem vinner,  FRANK ELLER JESSICA?!    Jag vill att Frank ska vinna MEN jessica är också värd att vinna Let´s Dance.  Må bästa man Eller Kvinna Vinna :)

Älsklingen ville inte titta på Big Brother så jag ligger i sängen IGEN och tittar på BB...

Juste mina vänner, Idag bokade vi våran resa...
RHODOS 2011,  Den 21 Augusti åker vi, Vi blir borta 22 dagar, ÅÅÅH SÅ JÄVLA SKÖNT.  Bort från skit väsby Och Idiot människor...  Jag å min Lilla familj på våran första resa tillsammans... Helt underbart..
Rhodos är verkligen en underbar Ö ...  Mycket fint å se, och fina stränder OCH UNDERBART väder..  :)

Ajaa mina vänner imorgon kommer familjen på frukost-time tillsammans, sen ska nog mamsen hjälpa mig med det sista till prinsessan :)   Sen är vi helt klara...
Pusss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0