helloo bloggen.

CHAAA CHAAAA bloggen..
Ligger här med mamsen min och pratar lite skit och tittar på Opraaaah..
Ska snart dra och lämna urinprov till lab, fick remiss av barnmorskan..

Och ska sen  titta lite i centrum om man hittar något till sovrummet, jag ska göra det så fint å vårat underbara sovrum.. <3

Igår va vi och la in pengarna till resan på mitt konto,  och tanten på banken frågade vart vi hade fått alla pengar ifrån?! HAHAHA Jultomten??
Neeeee de e klart att vi har JOBBAT för våra pengar...
Nästa gång vi ska lägga in en stor summa pengar på vårat konto så vill hon ha KVITTO????) på att det är våra pengar, haha AJAA.... har inget å dölja såå...

men men mina vänner... NNU är det 7 veckor kvar till beräknad födsel, får se när lilla prinsessan vill titta ut..
I hope snart.. <3

Igår va vi på sista föräldrarkurs dagen, Är jätte nöjd med allt vi fick lära oss, vi hade det jätte roligt och det va bra grupp ... Vi fick en babybag med massa kul i..  :) Sånt som man verkligen behöver..

Ha en underbar torsdag mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette - Mamma till Noel

Man får en babybag på BB också ^^ En massa skoj i :)

2011-03-17 @ 19:24:39
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0