Idag är det MIN DAG!!

för det e ingen vanlig dag, neej det är MIN FÖDELSEDAG HUUURRRAAA HUUURRRAAA HUUUURRAAAA :)

Har fått över 80 hälsningar på facebook. hahah man e alltid så poppis på födelsedagen, ENDAST ahaha

 

Har haft en underbar födelsedag med min Älskling, Mamma, Lillebror, syster å systerdotter.. Mamma och syrran kom förbi tidigt med tårta och presenter.. Och älsklingen överraskade mig med Den nya vår parfymen, Den nyaste och en hår-mjukgörande medel till efter duschen, Ska inviga dem imorgon.. Eftersom jag hade plattat håret igår kväll så tvättade jag inte håret idag, Men imorgon blir det duschahåret :)

 

Till middag lagade jag och syster min lite tacos, Gott som fan blev det.. <3

Mamma kunde tyvärr inte hålla oss sällskap under kvällen för hon jobbade kväll..

 

Lillebrorsan & Älsklingen sitter och spelar GTA medans jag bloggar, funderar på att gå  och lägga mig nu för jag sov ca 4-5 timmar inatt.. jag är trött som fan..

Såg ni SoLSiDaN?  Fyfan vad den är rolig hahahahh   I really love SolSidan..

Men men Imorgon blir det fika med vännerna och umgås lite med dem..

Imorgon fyller min vän Daniela år också :) <3

Men men god natt mina vänner ha det bra.. Och Nu är man ett år Äldre, hemskt haha 23 år gammal Läskigt.. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin och underbar kille/man du har. När ska ni gifta er ni kommer leva föralltid lyckliga i hop

2011-03-07 @ 09:53:17
Postat av: Augustsophie

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-05-24 @ 21:44:54
URL: http://augustsophie.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0