Lördag..

 Till Natta: Ja gumman det är verkligen dags för dig att komma, SÖÖK Nå jobb nu fyfan  så du kan komma tillbaka till oss..  Saknar våra gamla tider/stunder.. <3 Pusssss


God Morgon på er alla..
Igår somnade jag ganska tidigt, låg å titta på 101 sätt att åka ur en gameshow & lets dance.. ,  Alltså jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde när jag titta på 101 sätt att åka ur en gameshow, när Jockiboy hade ordagrant bajsat på sig hahaha.. Stakars pojke  Men det hade jag förmodligen också gjort.. Det var fktiskt läskiga sätt de åkte ut på, haha de flög som bara den, både upp och ner haha neee FYYYY...

Så nu ska jag göra lite frukost till mig och älsklingen sen åker vi förmodligen till min mamma & ska baka Pizza.
"har jag bestämt" haahha...
Jag älskar våra hemma gjorda pizzor.. det e riktigt mumsigt..
Men men mina vänner, nu ska jag iväg, kommer in lite senare och uppdaterar lite..

Puss & kram på er <3

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en toppen Lördag, hoppas du kikar på melodifestivalen? :)



Sista chansen att delta i min Tävling där du kan vinna en märkes Triwa klocka värd 995:- Den avslutas snart. LÄNK - http://sofiahanden.blogg.se/2011/february/tavling-triwa-klocka.html#comment

2011-03-12 @ 21:42:08
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: natta

jaaa jag vet gumman.. ska prata med min handläggare men han är ju typ alltid borta och han har sagt att han ska ringa då och då men ringer fan inte, lackar. men ska prata med han nu i veckan..

känns som om det vart fett mkt på en gång haha, praktik, körkort och att pappa tjatar.. vill typ dela mig i delar och göra allt samtidigt haha..

puss vännen

2011-03-13 @ 00:20:08
Postat av: Anonym

du måste låta din man bestämma också ibland

2011-03-13 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0