Lördag..

Vaknade jätte jätte sent idag, och jag blev serverad som en drottning idag,,
Började med att ÄLSKLINGEN gjorde sina gooda äggmackor..
Sen gick vi och la oss igen.. Myste vidare med hjärtisen...
Efter ett tag drog bobo till centrum för att hinna till systembolaget, för ikväll vare fest-tajming för honom och hans vän.. Nu är han säkert påväg till stan med sin kompis medans jag sitter hos mamma med min syster å systerdotter..
Min systerdotter har tagit hand om mig och plattat håret på mig, jag har inte plattat håret på flera månader, långt innan graviditeten...
De sitter här å dricker lite cider, Just dem som jag tycker om..  Gravendal cider, Hallon & Lime smak.

En liten hemlis, Jag fyller år om 1 och en halv timme =)
23 år blir jag, åå herreguuuuuud  ahahah

Lilla skruttan har rört sig otroligt mycket idag..  springer på toa var femte minut haha helt sjukt,.
Hon kanske vill komma ut och hålla pappa sällskap med allt bus som pappa gör.. haha
Hjärtisen, Älskar dig otroligt mycket, älskar dina sparkar och allt du gör inne i mammas mage.. <3
Leker riktigt rövare i mammas mage...  Men det får du så gärna göra min lilla prinsessa.. <3

Älskar dig min lilla prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0