min galna mage..

Hej hej alla..
Igår kväll när det va sängdags för oss så blev jag kliad på ryggen Och så kliad på huvud/håret..  Helt underbart. Älskar när älsklingen behandlar mig såå, älskar det han gör..

OCH sen när hjärtat stängde av tv:n så sprang ja säkert på toa ca 10 gånger innan ja somna, Innan vi somnade så frågade älsklingen mig om ja e ansvarfull. OCh självklart svarade jag JAAA... :)

Ja undrade varför han frågade, men fick inge svar, han sa att han förklarar immorgon (ALLTSÅ IDAG)
När ja vaknade idag så va kl strax efter 7, och jag hade "mkt" tid på mig så ja tog det lungt, skulle möta mamma vid 10...    Sen när jag satte på datan så va klockan helt plötsligt 20 över 9.....
Jag tittade på mobilen och klockan var 20 över 8 PÅ MIN Mobil.. Ja trodde älsklingen hade ställt om klockan på min mobil för att jävlas, men tydligen så skulle man ställa om klockan ahaha något ja verkligne inte visste...

Å då ringde jag Älsklingen och han tyckte det va jätte roligt att ja vart stressad och trodde att klockan va lite över 8..
Men men han e så underbar så man kan inte bli sur.. haha PLUS att även mamma inte hade nå anning om att man skulle ställa om klockan!...

Idag har jag vart/ jag är fortfarande i norrtälje..
Träffade min faster å hennes man och deras barnbarn... Fikade lite med dem, och umgick..
Sedan kom vi till min systerpyster.. Åt en god köttsoppa och har umgåtts..  Nu väntar vi på Marilyn (Min systerdotter) som har jobbat idag, Hon jobbar på café...

Nu ska ja berätta om Min rubrik.. Lilla prinsessan blir helt galen efter att jag har ätit.. hon blir nog super glad när det kommer in mat till henne.. Speciellt när det är god mat..
Men nu saknar vi faktiskt pappa..   =/
Menmen, snart åker vi hem till pappsen...   
Ha en underbar söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0