Min helg..

Det va ett tag sen jag smög in och skrev i bloggen.. ahah tog en "paus"
neee men jag har inte suttit vid datan speciellt mkt under helgen..

I Fredags va jag ute med älsklingen och åt kebabtallrik, haha premiär för kebab tallrik denna år.. Sedan hörde han mig till magda, och vi hade mys kväll hos magda ( Magda, Sohlman & jag)... Åt mumsigt mycket chips godis och drack läsk, tittade på idol och Big brother, sen vare hemdags till min underbara man..

I lördags åkte vi till svärföräldrarna, jag låg svärmors säng och tittade på tv med svärmor och pratade lite skit, medans älsklingne å svärfar satt i vardagsrummet å tittade på fotboll ... Som vanligt...
Sedan efter besöket hos svärfärldrarna åkte jag hem till min syster Milenka, För min andra syster Paola va där på besök och vi allihopa hade inte sett henne på flera år..  Lika vacker som mina andra systrar...
Vi hade det super trevligt allt va positivt och bara goooda vibrationer hos syrran....

Idag va jag och älsklingen i kista och tittade på Sanctum i 3D Skiiit bra, satt och grääääät... Den va verkligen skit bra. rekommenderar den starkt..
Men men hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag har haft.. Stora kramar  till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0