Mvc-besöket..

Älsklingen hämtade upp mig hemma efter jobbet för att åka till mvc..

Lyssnade på hjärtat, tog provstick på fingret, lämnade urin, tog blodtryck, mätte magen, kände efter hur prinsessan ligger..

Hjärtslag: 155 slag/minuten
Provsticket- bra!
Urinsticka- Bra!
Blodtryck- kommer inte ihåg hur mycket men det va bra iaf.
Sf-Måttet- 30 cm.

Prinsessan ligger med huvudet ner, rumpan på högrasidan och fötterna på vänstra sidan...

BM sa även att hon ligger längre ner än vad hon gjorde för 2 veckor sedan.
BM sa att barn som ligger i den positionen kan trycka upp sig själv igen, men hon tror inte att lilla prinsessan..

Nå vi får väl se när hon vill titta ut..
jag berättade för bm om mina värkar & hon sa att om värkarna inte håller på hela dan & är regelbundna så är det inge fara...

Nu är det dags för mig att gå och värma min vetekudde, borsta tänderna och lägga mig och mysa med älsklingen.
Skönt att lägga sig och titta på tv tidigt..
Såå ha en fortsatt trevlig torsdags kväll..

Imorgon blir det fika med tjejorna igen :)  Ska bli ytterst mysigt att umgås med tjejerna igen...

Snart helg igen.. Ajaa hörs imorgon, förmodligen uppe före tuppen igen...  
Men imorgon får man vakna upp med älsklingen, ÄNTLIGEN <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fina ni e tillsamans man ser verkligen att ni hör i hop. Ps du har verkligen en jätte bra blogg läser den varje dag

2011-03-11 @ 10:48:44
Postat av: Anonym

din man verkar vara riktigt ansvarsfull person va rädd om honom

2011-03-13 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0