Nu e vi tillbaka..

Hade tid hos BM kl 14:00... 
Började med att berätta mina besvär..  Ont i brösten när ja andas som även strålar ut mot armen, och lite ont i övermagen..

Tog blodtryck, och det var högt... Fast jag hade sutit utanför en kvart ungefär och tagit det lungt..
Jag fick lägga mig och vila & medans jag låg så lyssnade vi på skruttans hjärta & kände hur hon låg, och hon är fixerad, inte långt kvar sa BM...

Sedan fick ja lägga mig en stund och vila för att ta ett nog blodtryck...
Tog ett blodtryck i liggandeläge, och det såg bättre ut, men sen när vi tog ett i sittläge så höjdes det igen..

Sedan tog vi sockervärde och det va lågt... Urinstickan visade inget avvikande..

BM frågade om jag hade lika ont som tidigare idag, och då sa jag nej..
BM sa att OM jag fortfarande haft ont så hade hon skickat mig till förlossningen..
Men FÅR jag ont IGEN såå måste ja ringa in direkt..

Men men Nu ska jag ta det lungt, men inte ALLTFÖR lungt :) hahaha

Idag blir det dags för LAAAX.. Åå vad gooottt, e så sugen .. :)

Vi hörs förmodligen lite senare.. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0