Ny vecka, Nya tag..

Började min nya vecka med samtal till försäkringskassan, pratade med dem Om mina mammadagar, hur jag ska fördela de..  Det blir förmodligen 4-5 dagar, Får se hur jag gör kanske blir mindre dagar t.o.m  för jag får ändå såpass bra utbetalning så vi får se hur vi ska göra..

Fortsatte även våra andra ärende, hur vi ska göra med våran RHODOS resa, vi åker förmodligen den 28 augusti till den 18 september. Alltså 3 veckors semester, men vi får se, Måste prata med BM angående lite saker, annars kanske vi blir borta 4 veckor istället, vi får se..
Vi har redan sparat ihop pengarna till resan, Fan vad vi är duktiga älskling..

vi har sparat till våran resa, till barnvagnen och allt vi har handlat HELT SJÄLVA, utan nå hjälpt från någon och ändå har vi hyfsat bra med fickpengar kvar.

Har gjort en TO-Do Lista, har lite samtal jag måste ringa & sådära.
Men det mesta har blivit gjort nu under dagen, Nästa plan är att åka till Ikea, för jag har planerat & tänkt hur jag göra göra fint i sovrummet, Ska möblera om en sista gång nu innan skruttan kommer så allt blir perfekt för både oss & skruttan!!!

Aja mina vänner, nu är det dags & fortsätta städa  (det känns som om det är det ända jag gör om dagarna, städar städar & städaaaaar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va underbara ni e jag vill också ha de så ha de bäst

2011-03-15 @ 08:11:20
Postat av: Anonym

du e så duktig tjejen din kille e säkert skit nöjd med dig

2011-03-15 @ 08:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0