oh herre min skapare!!

HAhaha har legat i sängen å haft myspys med älsklingen, Låg å titta på Matchen åt lite chips och bara pratat och busat...

Men fyfan vad dåligt jag mår.. känner att jag kommer springa på toa å kräkas när som helst..
Hatar denna känslaaaaaaH..


Tyvärr man måste verkligen klaga på Matchen, FYFAN vad sverige spelade dåligt ....

Detta blir nog det sista för ikväll.. Mår riktigt dåligt..

Förövrigt, så har jag legat och läst massa förlossningsberättleser..  UUuuhwiiiieeee vad läskigt hahaha..
Men som sagt alla förlossningar är olika..   Ska bli intressant å se hur våran blir :)   Jag längtar..



Så här känner jag mig just nnuuuu..   Inte bra alls..  =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0