oisanfolsak

JAAA MAGDA, HÖR AV DIG NÄR DU HAR TID SÅ ÅKER VI DIT OCH DÖDAR KORVARNA :) AHAH ALLTSÅ PÅ IKEA DÅRÅ...

Idag har jag inte gjort ett piss förutom städat å plockat lite hemma..
Älsklingen ringde mig från jobbet och sa att han skulle åka förbi en kompis som fyller år idag å ta några öl..
Han kom hem å lämnade bilen sen drog han te stationen...

Fyfan vad det är tråkigt att ligga hemma själv.. Jag ville gå till mamsen men inte ens det orkar jag..
kokade lite torteliniiii och mixade en egen sås tilldet, och det blev helt OKEJ, orkar inte ens laga mat, för jag hatar att äta ensam..

hahah fyfan vad ensam & mobbad jag låter,
Men det finns positiva saker med ensamheten också.. 
Man hinner göra massor med saker osm man inte gör när mannen e hemma, tex måla naglarna noppa ögonbrynen, mixa å trixa lite med sig själv, Och ligga å se alla program själv i lung å ro..

Nu ligger jag i min ensamhet, mysig och tittar på the bachelor.. Hahh riktig romantiker.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0