OJ oj Oj Fullt upp idag.. =/

Hello alla glada..

Idag har jag verkligen inte suttit vid datan alls.. En snabbis idag innan maten men sen så har jag vart Utan fatan hela dan.. OCH det har vart Skönt att slippa datan idag..

Imorse så vaknade vi runt 11 tiden..  Sen åt vi frukost,  Och sen drog vi och tvätta älsklingens bil...
Hjälpte hjärtat, Första gången jag va med och tvätta bilen, SÅ nu är det fin fin ,, Fin till det fina vårvädret..

Sen åkte vi iväg för att övningsköra.. Fan jag har blivit riktigt grym...  Men Det jag inte klarade av riktigt bra var att starta i uppförsbacke, Men det ska ja nog fixa..  Förövrigt så har jag lyckats ganska bra med allt..
Åkte förbi en polisbil, och fyfan vad nervös jag blev, hahah ÄÄh idiotiskt..

När vi sen kom hem så lagade vi spagetti och köttfärsås, och sen körde Älsklingen mig till Svensson..
Det var ett tag sen jag träffade henne, och hon är OCKSÅ gravid haha i vecka 26 är hon, Riktigt underbar mage, hon ska få en liten son...
Det va skönt att träffa henne, har inte umgåtts eller träffat någon vän på några dagar..
Men vi hade det jätte trevligt..  Så förmodligen ska vi träffas under helgen men då ska vi skrapa ihop lite fler vänner och umgås...   Giiirl time.. :) hahaha

På fredag ska jag vara barnvakt till min systers döttrar, (tvillingar) snart 7 år..
Helt otroligt att tiden har gått så fort.. Minns när de föddes, känns som om det va för 2-3 år sen.. men nej nej det är fan 7 år sen snart... Läskigt,  Vad har man gjort under dessa år typ? haah INGET =D



Kommentarer
Postat av: natta

oj är dom redan sju? dom va ju fan fem nyss

2011-03-31 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0