Onsdag 9/3-2011

God morgon mina vänner..

Igår fick jag en kommentar av en god vän som skrev att hon verkligen saknar våra tjej-fika stunder.. Jag pratar alltså om Natta som tyvärr har flyttat till/mot Småland, Saknar Dig gumman.. Dags & komma o hälsa på .. Sist vi sågs va Hmmm typ december nångång?!
Daaaags och komma gumman? :)  Pusss på dig


Igår var jag hos mamsen hela dagen, lagade mat tillsammans & gick även och köpte semlor..
Älskar Fettisdagar för då kan man äta gott utan att ha dåligt samvete..
Lite komiskt att det va/är internationella kvinnodagen & fettisdagen på samma dag haha

Igår när jag va hos mamma så lekte jag med Min lillebror som slutade med att jag hade lite värkar i magen som slutade värre inatt, Fyfan vad ooooont, värkar som fan..   Om jag tycker det gör ont NU hur ska det då gå när det väl är dags??
Lilla prinsessan är riktigt rolig, Hon är mycket lugnar nu men så fort pappa(älsklingen) kramar om mig och har handen på magen så börjar hon slå eller sparkar på pappas hand..  Hon börjar riktigt tidigt, morgon pigg liten fiiis...

Ajaa nu är det dags för mig att gå och göra iordning min yogurt som jag har tänkt på hela natten.. Mmm gooottiiis.. Puss & kram på er därute
Vi hörs senare, ha en underbar fin vår-dag

Kommentarer
Postat av: natta

Jaa jag hoppas verkligen att jag har råd att komma upp snart. Saknar alla så himla mycket. Så.hoppas jag får praktiken för.en vecka är nästan för lite för att hinna med allt haha. Puss gumman. Eller gummorna menar jag.<3 <3

2011-03-11 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0