Redan fredag-- <3

Nu är det helg, KUUUL...
vad ska man nu hitta på? Drömde att jag skulle festa ahhah lite komiskt, men jag känner mig INTE sugen på att festa faktiskt..

Man får så mycket mer tid med speciellt familjen och Älsklingen när man inte festar, Mys kvällar eller familje kvällar Då De festar å har kul så har jag lika roligt utan alkohol, och vaknat utaan huvudvärken dagen efter..

Igår efter att jag & älsklingen ätit klart Lasagnen så sattt vi propp mätta på soffan, vi orkade inte ens röra oss.. Vi tänkte båda två på att: - En cigg efter maten inte skulle sitta fel, Speciellt igåååår.. HAHAH

Har vart rökfrii i 27 veckor. Starkt jobbat..
Och Älsklingen har också slutat röka, Duktiga Älskling..

Både igår och förrigår när vi la oss så fick jag massage.. Sååååå sköönt, precis vad man behöver när man har så ont i ryggen..Verkligen jätte jobbigt att ha så ont i bland, Har ont fast jag inte gör nåt speciellt "tungt" om dagarna..
Men tur att man har en sån underbar Man som hjälper mig med ALLT, och alltid frågar om jag vill ha massage, <3

Igår masserade älsklingen även magen, haha det va så skönt och Skruttan blev så lugn.. Bara för att det va pappa som masserade.
Love you..

Igår stängde vi av tv strax efter 22:00  vi va ju så trötta igår så det va riktigt skönt att somnan tidigt..
Sov jätte jätte bra inatt..

Have a wonderful friday.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till er nu e de bara 2 månader kvar

2011-03-05 @ 18:06:12
Postat av: :)

SÅ JÄVLA STARKT att du slutat röka =)

Ville bara säga det..

2011-03-09 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0